Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie. Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren. Weigeren Ok

Clienttevredenheid

Bij Indigo meten we de tevredenheid van cliënten. De CQi is een gestandaardiseerde vragenlijst met 15 vragen die we afnemen aan het einde van de behandeling. Deze is representatief, goed vergelijkbaar door de tijd en met andere organisaties. De uitkomst is een rapportcijfer over de hele behandeling (tussen 0 en 10) en drie subschalen (tussen 1 en 5) over bejegening, samen beslissen en de uitvoering van de behandeling.

 

Indigo in Zeeland scoort een 8,0 op de CQi. Dit betekent dat de behandelingen bij Indigo gewaardeerd worden. Onze cliënten zijn erg tevreden over de bejegening. Daarnaast zijn zij tevreden over het samen beslissen en de uitvoering van de behandeling. Bij de schaal samen beslissen is verbetering mogelijk bij de vraag of patiënten informatie gekregen hebben over zelfhulpprogramma’s, cliëntondersteuning en/of patiëntenverenigingen.

 

Tevredenheid cliënten 2018

  • Rapportcijfer CQ 8,0 (n=329)
  • Bejegening 4,7 (tussen 1 en 5)
  • Samen beslissen 4,0 (tussen 1 en 5)
  • Uitvoering behandeling 4,2 (tussen 1 en 5)