Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie. Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren. Weigeren Ok
Midden nederland > Clientenraad

CLIËNTENRAAD INDIGO MIDDEN-NEDERLAND

 

De cliëntenraad houdt zich onder meer bezig met:

  •     Signaleren van knelpunten en tekortkomingen
  •     Beoordeling van de kwaliteit
  •     Informeren van cliënten over hun rechten, zoals het recht op inzage in het dossier,
    recht op privacy en het klachtrecht
  •     Bevorderen van inspraak van cliënten bij de vaststelling en uitvoering van hun behandelplan
  •     Verzamelen en aan cliënten doorgeven van relevante informatie (via nieuwsbrieven of de website)
  •     Houden van enquêtes onder (ex)-cliënten


De cliëntenraad adviseert daarnaast het management over voorgenomen besluiten en over zaken die voor heel Indigo Midden Nederland gelden zoals:

  •     Wijziging in de doelstelling of grondslag
  •     Verbreken of aangaan van samenwerking met andere instellingen
  •     Vaststellen of wijzigen van de klachtenprocedure


Wanneer u vragen of opmerkingen heeft die naar uw mening van algemeen belang zijn en die niet met uw individuele behandeling te maken hebben, dan kunt u contact opnemen met de cliëntenraad. Heeft u vragen, wilt u meer informatie, wilt u lid worden? Ook dan kunt contact met ons opnemen.

 
Indigo Midden-Nederland
Kaap Hoorndreef 48
3563 AV Utrecht
clientenraadIndigoMNL@indigo.nl