Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie. Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren. Weigeren Ok
Nieuws > Cliënten geven ons een dikke 8!

Cliënten geven ons een dikke 8!

04 februari 2019

 

“Ik ben via de huisarts doorverwezen en mocht zelf kiezen waar ik naartoe zou gaan. Andere recensies hebben me overtuigd van Indigo en ik ben sta helemaal achter die keuze. Je krijgt veel inspraak in je behandeling en er word constant gecheckt hoe je het zelf vind gaan. Afspraken maken gaat gemakkelijk omdat er veel vooruit gepland kan worden. Daarnaast heb ik met de behandeling bij indigo grote stappen gezet, iets wat me bij de vorige psychologen niet lukte in deze mate. Mijn psycholoog wist echt tot de kern te komen en bood me een luisterend oor.”

 

Deze waardering op Zorgkaart Nederland laat mooi zien waarom cliënten zo tevreden zijn met hun behandeling bij Indigo. In 2018 geven ze ons een gemiddeld een 8,2 op de CQi en zelfs een 8,7 op Zorgkaart Nederland.

 

Bij Indigo meten we op twee manieren de tevredenheid van cliënten. De CQi is een gestandaardiseerde vragenlijst die we (verplicht) afnemen aan het einde van de behandeling. Deze is representatief, goed vergelijkbaar door de tijd en met andere organisaties. Maar de resultaten zijn niet automatisch breed beschikbaar, dus hebben op dit moment cliënten en ook medewerkers er niet veel aan.

 

Daarom is Zorgkaart Nederland zo interessant. Deze reviews zijn openbaar, cliënten kunnen hier dus hun keuze op baseren (en dat gebeurt ook, zie hierboven) én we krijgen inzicht in waarom mensen vinden wat ze vinden van onze behandeling.

 

Bekijk hier de waarderingen van Indigo op Zorgkaart

Onderwerpen

Algemeen

Indigo

Blog

Nuttige links

Beter met Basis GGZ