Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie. Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren. Weigeren Ok
Nieuws > Afspraken bij Indigo worden omgezet in digitale of telefonische afspraak.

Afspraken bij Indigo worden omgezet in digitale of telefonische afspraak.

15 maart 2020

Het beleid van de overheid om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen is er nu op gericht contact tussen mensen zoveel mogelijk te beperken. Voor Indigo betekent dit dat we face-to-face contacten tot een minimum beperken.

  • Individuele behandelcontacten zullen worden omgezet in een beeldbelafspraak of telefonische afspraak. U zult daarover door uw behandelaar worden geïnformeerd.
  • Groepsbehandelingen op locatie zullen in elk geval tot 6 april niet doorgaan. U hoort van uw behandelaar hoe dit opgevangen wordt.
  • Van cliënten vragen wel digitaal/telefonisch beschikbaar te blijven voor de afspraken en ze niet af te zeggen. Op deze manier voorkomen we dat kostbare behandelcapaciteit verloren gaat en de organisatie in de toekomst vastloopt op lange wachttijden en geen vervolgafspraken meer kan inplannen

 

Heb je vragen? Neem dan contact op met jouw Indigo locatie:

https://www.indigo.nl/locaties/

 

Namens alle Indigo organisaties,

Fennie Zwanepol

directeur Indigo Service Organisatie

Onderwerpen

Algemeen

Indigo

Blog

Nuttige links

Beter met Basis GGZ