"De waarderingen op Zorgkaart Nederland hebben mij goed geholpen bij mijn keuze."
Isabelle
Indigo is een lerende organisatie. Dat betekent dat wij onze medewerkers continu scholen om de laatste kennis te hebben. Maar we willen vooral ook van u leren. Wij zijn er voor u. Wij kunnen namelijk veel van u leren.
Tevredenheidsonderzoek
Komt u bij Indigo voor zorg dan vragen wij u om aan het einde van de behandeling een tevredenheidsonderzoek in te vullen. Deze gebruiken wij om onze zorg te verbeteren.
Zorgkaart
Daarnaast vragen onze behandelaren aan cliënten om nadien op Zorgkaart Nederland een beoordeling achter te laten. Cliënten kunnen anoniem een ervaring plaatsen. Daardoor zijn andere mensen die op zoek zijn naar hulp ook geholpen. Maar ook wij zijn daarmee geholpen, want wij doen er zoveel mogelijk aan om onze zorg continu te verbeteren. En daar helpt uw mening bij! Beoordeel ons nu.
Feedback
(Nog) geen cliënt maar wel een mening over Indigo? Of heeft u tips voor ons hoe wij bijvoorbeeld onze website kunnen verbeteren. Altijd welkom. Mail ons.
Cliëntenraden
Indigo heeft –per regio- een cliëntenraad. Zij denken mee en adviseren ons over allerlei zaken. Dat is heel waardevol. Cliëntenraden van Indigo zijn in veel regio’s nog op zoek naar nieuwe leden. Indien u interesse heeft kunt u dat hier kenbaar maken.
Cliëntenpanel
Daarnaast vragen wij vaak aan cliënten of zij met ons mee kunnen denken, dit is ons cliëntenpanel. Bijvoorbeeld bij het maken van deze site hebben wij met diverse cliënten gesproken. Maar ook de app Mijn Indigo is samen met (oud) cliënten ontwikkeld. Soms door vragenlijsten in te vullen of bijvoorbeeld door te bellen met een van onze collega’s.
Het is een leuke manier om uw mening te geven die weinig tijd kost. Wilt u deelnemen in ons cliëntenpanel, neem dan contact met ons op.
Onze zorg gaat gewoon door: op onze locaties volgens de RIVM-richtlijnen en op afstand – via telefonisch contact, videobellen en online behandelingen. Samen met jou bekijken we wat het beste past bij jouw klachten en jouw situatie. Laat je klachten niet erger worden en vraag om een doorverwijzing bij je huisarts.
Heb je vragen? Neem dan contact op met jouw Indigo locatie:
https://www.indigo.nl/locaties/|